فرهاد آخر هفته جواب می‌دهد
نوشته شده توسط : alireza

پس از مصدومیت میلاد میداودی و روشن شدن تكلیف او با تیم ملی، افشین قطبی در مذاكره پنهانی از طریق یك واسطه، از فرهاد مجیدی خواست تیم ملی را در سفر به جام ملت‌های آسیا همراهی كند. حتی گفته شده كپی گذرنامه فرهاد خواسته شده و فدراسیون فوتبال نام این بازیكن را به AFC ارسال كرده است اما آیا این خبر صحت دارد؟
فرهاد مجیدی سعی می‌كند در برهه كنونی پیرامون تیم ملی اظهار نظری نكند و موضوع را مسكوت باقی بگذارد. او بدش نمی‌آید تیم ملی را در سفر به جام ملت‌ها همراهی كند اما همراهی او منوط به عادی شدن روابطش با علیرضا منصوریان خواهد بود. او مشكلات فراوانی با كمك‌مربی تیم ملی دارد و چند روز پیش هم در مصاحبه بلندبالایش با یكی از رسانه‌ها به ماجرای خط خوردن فرزاد مجیدی، برادرش از استقلال و دلایل حضور این بازیكن در استیل‌آذین اشاره كرده است.
در این فضا خیلی بعید به نظر می‌رسد مجیدی حاضر شود تیم ملی را در سفر به جام ملت‌ها همراهی كند. در همین راستا فرهاد مجیدی به یكی از نزدیكانش گفته تا آخر این هفته جواب دعوت دوباره قطبی را خواهد داد و تكلیف را روشن خواهد كرد. شاید در همین بین كسانی او را با منصوریان آشتی دهند!





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: